Sembunyi: Amukan Azazil (2013) DVDRip 480p 400MB

Sembunyi: Amukan Azazil (2013) DVDRip 480p 400MB

Sembunyi: Amukan Azazil (2013) DVDRip 480p 400MB - Kembali Lagi Pada Postingan Kali ini Blog Info-Kita.net Akan Berbagi Informasi Terbaru Khusus Buat Sobat semua yakninya tentang Sembunyi: Amukan Azazil (2013) DVDRip 480p 400MB, semoga bisa Bermanfaat ya Buat Sobat Semua.


Rating (IMDB) : 

Genre : Fantasi, Seram


Encoder : PRAYER 


Language : Malay


Subtitle : English | Indo | Việt Nam | Malay (N/A)


Trailler | Creenshot | Subscene



Download





Story Sembunyi: Amukan Azazil (2013) DVDRip 480p  400MB   
Aishah (Diana Danielle) adalah seorang gadis muda yang hidup di zaman penjajahan Jepun. Dalam percubaannya untuk melarikan diri daripada askar Jepun, Aishah dipukul sehingga pengsan...SYNOPSIS : Aishah (Diana Danielle) adalah seorang gadis muda yang hidup di zaman penjajahan Jepun. Dalam percubaannya untuk melarikan diri daripada askar Jepun, Aishah dipukul sehingga pengsan dan setelah tersedar, mendapati dirinya berada di sebuah kampung yang sunyi. Dia diberikan sebuah tempat berlindung oleh orang kampung dan mulakan hidup barunya di sana. Tetapi, tidak lama selepas itu, Aishaj mula menyedari tahu bahawa kampung tersebut juga mempunyai rahsia tersendiri. Aishah sering didatangi seorang kanak-kanak perempuan yang cacat yang tidak dapat dilihat oleh orang lain. Dia juga mendapat tahu bahawa sebuah roh jahat yang tidak diketahui asalnya sedang menghantui kawasan hutan di kampung itu. Roh yang dikenali sebagai Azazil itu sering memburu orang kampung. Kampung yang pada mulanya aman kerana penduduknya yang selalu membuat pelawaan makanan kepada Azazil akhirnya menjadi kucar-kacir sebaik sahaja Aisha menjejak kakinya di sana.

Demikianlah informasi yang dapat Info-Kita.net sampaikan. Semoga bermanfaat dan Beguna Hendaknya Buat anda semua pengunjung Blog Ini. dan Terima kasih kepada Sobat Semua yang telah membaca artikel Sembunyi: Amukan Azazil (2013) DVDRip 480p 400MB